-->

woensdag 12 september 2012

Reset Button

Afgelopen week hebben we te horen gekregen dat mn moeder iets in dr hoofd heeft zitten wat er niet hoort. De artsen denken aan een tumor maar kunnen dit niet met zekerheid zeggen. Deze week krijgen we een telefoontje wanneer ze onder het mes moet en als het meezit is dat aankomende week al. Allemaal heel erg spannend en energie vretend en vandaar dat ik vandaag, net als vorrige week, gewoon een dagje voor mezelf heb ingepland! Ik wilde vandaag dan ook een toepasselijke kaart voor haar maken. Eentje die niet zo zwaar is.....
Last week the doctors told us that my mother is having a (possible) tumor in her brains. This week we're waiting for the call so they can tell us when she will be operated. This time is very frustrating and nerve braking and I wanted to give her a card witch make her smile a little about it....

Linda van Studio L3 had weer een leuke techniek uitgekozen voor haar COCC2 en daar wilde ik graag mee aan de slag!

Enameled Stamping


Dit keer vroeg zij of we ons boek open wilden doen op bladzijde 44 van Tim's boek. Ik kan helaas niet uitleggen hoe de techniek werkt maar wel dat ik hem anders heb geprobeerd te gebruiken dan wat ik normaal doe! ipv de hele achtergrond met deze techniek te maken heb ik een soort band gemaakt. Vond het weer eens wat anders!
This week it's about "Enamaled stamping" and I wanted to use it a little different this time! So I made a kind of a band. I hope the camera picked it up a little....



Zelf vind ik hem erg leuk geworden ondanks het onderwerp en ik weet zeker dat mn moeder er stiekem ook wel een beetje om kan lachen!!
I think it came out verry nice and I'll think my mother really will laugh about it!!
Ohja, als je wilt kun je zelf tot morgen ochtend (dond. 13sept.) nog meedoen aan de challenge!
If you want to yoin this challenge you can hob over to the Studio L3 blog here

XOXO
Cis-sy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten