-->

maandag 10 december 2012

A Ladies Diary @ Srapsjop!

Zaterdag was het dan alweer zo ver!!! Ik ging mijn eerste workshop bij de Scrapsjop geven!! en ik had er zin in!!! Dus vroeg uit de veren en op naar Graven!

Ze hadden voor het weekend natuurlijk veel winters weer voorspeld maar bij ons, Rotterdam, was er gelukkig niets aan de hand. Dus toen ik onderweg richting Den Bosch/Nijmegen reed werd het steeds mooier buiten!



Eenmaal aangekomen kwamen de dames ook binnen druppelen en het was een super gezellige club!!
We hebben het zo druk gehad dat ik nieteens foto's heb genomen.... Maar ik wilde de dames wel bedanken voor de gezellige dag!!

Uiteraard kon ik het natuurlijk niet laten en heb ik zelf nog het een en ander mee genomen!

Paris Boekje..... coming soon, I hope! hihi
Ik ga nu eerst aan de kerstkaarten beginnen want anders komt het er helemaal niet meer van....!

Groetjes
XOXO Cis-sy

5 opmerkingen:

  1. Wij hebben het ook erg gezellig gehad met Ciske en alle deelnemers gingen tevreden naar huis!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk hoor dat je je eigen workshop hebt gegeven! Ben erg benieuwd naar wat het precies was. Hugs, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi,
      Ja het was ook super leuk om te doen! We hebben een giftcard gemaakt met het papier van Graphic45 "a Ladies Diary". Een voorbeeldje van zo'n kaart kun je hier vinden alleen wel met een ander thema ;) http://cissys-scrapblog.blogspot.nl/2012/04/moederdag.html

      Heb je evt een mail adres kan ik je nog wat dingen doorsturen!

      Verwijderen
  3. Oh, de kogel is door de kerk. Wat leuk voor je. Ik ga eens even opzoeken of Graven voor ons bereikbaar is...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Think!!!

      Wat een super leuk bericht vind ik dit!!!!!
      En ik zou het idd erg leuk vinden als ik er weer eens ben dat jullie dan gezellig op de koffie komen!! Als je het van te voren aangeeft neem ik zelf gebakken brownies mee!!!

      Dikke kus Cis
      XOXO

      Verwijderen