-->

zaterdag 19 januari 2013

DCL #170 - My first one!

Goedemiddag bloggers!

Een van mn goede voornemens was om meer tijd voor mezelf te nemen en daardoor ook meer te scrappen! Dus ik dacht, ga proberen met de Dutch Card Lovers challenge mee te doen!! Ik heb immers een hele lieve penvriendin en die twee zou ik goed kunnen combineren! Dus ik ben vandaag heel ijverig aan mijn alleer eerste Sketch begonnen!

"made with love"

Ik heb deze kaart gemaakt van het super leuke papier van de Wellington lijn van Hallmark. Ik heb geprobeerd hem zo simpel mogenlijk te houden omdat de dame voor wie hij is ze na wil maken en zelf niet zo stempel fan is ;) dus gewoon knip- en plak-werk!

"Flower Girl"

Mijn vriendin, de dochter van mn penvriendin, gaat komende week heerlijk logeren bij dr moeder en kon ik het niet laten om voor haar ook een leuk kaartje te maken!! Zij is gek van papieren bloemen en momenteel "in-to" de stofjes dus ik wilde die dingen in de challeng verwerken. Ik heb dus de Swirls van een oude spijkerbroek gemaakt!

Ik hoop dat mn uitwerkingen van de Challenge een beetje volgens de regels zijn en in de smaak vallen. Ik vond het in ieder geval erg leuk om mee te doen!!  Ben nu al benieuwd naar de volgende sketch!!

XOXO Cis-sy

4 opmerkingen:

  1. Leuke kaartjes hoor zal je vriendin blij mee zijn. Bedankt voor je deelnme aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super gedaan hoor,en wat grappig dat je de swirls van een oude spijkerbroek gemaakt hebt. :))
    Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super creatief gedaan! Het resultaat mag er zijn. Heerlijk om te lezen dat je zoveel plezier hebt gehad met het maken ervan.
    Dank je wel voor het meedoen bij DCL en hopelijk smaakt het naar meer ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke kaartjes heb je gemaakt, bedankt voor je deelname aan DCL

    BeantwoordenVerwijderen