-->

zondag 17 november 2013

B-Day Gifts

Goede middag!

Ik kom net bij mn vriendin/hobby maatje vandaan en kan ik eindelijk mn pakketje posten!

Ik wilde voor haar verjaardag niet weer een kaartje maken. Niet omdat het niet leuk is maar omdat ik eens wat anders wilde! Dus dacht ik, ik maak een leuke cadeau tas!
Zo gezegd, zo gedaan! Alleen ben ik een beetje te enthousiast geweest met cadeautjes kopen dat het dus allemaal niet meer paste.... Hmmm.... Nou dan pakken we die toch ook leuk in!



Ik denk dat ik de kerstcadeautjes ook zo in ga pakken want ik vond het zo gezellig staan op de tafel!! haha


En nog even een close up van de tas!

Fijne dag allemaal!!
XOXO Cis-sy

4 opmerkingen:

  1. Wat ziet dat er geweldig uit zeg! Zo is alleen de verpakking al leuk om cadeau te krijgen ;)

    Xx Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi hoi

    dat ziet er super uit al jou cratie trouwens
    leuk dat je het team komt versterken ben benieuwd wat je allemaal voor mooi in petto heb.
    Ik wens je een fijn weekend Toe

    gr thamar

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Thamar,
      Dank je wel!! ik heb er ook echt zin in!!
      Jullie ook een fijn weekend. Dikke kus

      Verwijderen
  3. Je maakt prachtige dingen zeg! Wauwie, ik zal je blijven volgen ;)

    BeantwoordenVerwijderen