-->

woensdag 22 oktober 2014

DIY Flowers - little tutorial

Hoi Bloggers en mede fanatiekelingen!!!
Wat een vreselijk weer is het momenteel he!! Hier in Vlaardingen staat alles blank,...maar dat mag de pret niet drukken want daardoor ben ik weer eens lekker aan de freubel gegaan! Haha 

M'n collegaatje maakt altijd van die super leuke bloemetjes maar hier ben ik vaak te lui voor maar gister heb ik het toch eens geprobeerd en ik vind t volop leuk eigenlijk! Nooit verwacht!! 

 
Dit zijn de stansjes die ik geprobeerd heb 


Ik heb voor 3 laagjes gekozen. Twee maal een grote en een maal de kleine afmeting. 
Je legt ze op elkaar en zet ze vast dmv een splitsen oid. 
Vervolgens spuit je het geheel goed nat en draaid het vanaf het hart naar boven in een puntje. 
Daarna vouw je het voorzichtig uit. Gebruik hierbij een pincet is makkelijker. 


Daarna goed laten drogen of met een föhn drogen. 


En dit is je resultaat!
Ik vond t erg leuk om te doen en als je wilt kun je ze ook nog een kleurtje geven! 
Ik heb hier trouwens van dat geschepte papier gebruikt. Wat ook in verschillende kleuren te krijgen is ;). 

Fijne dag xoxo 
Cis-sy 




4 opmerkingen: