-->

woensdag 19 april 2017

Sprinkled Cupcakes

Goedemorgen/ dag,

Ik dacht plaats vandaag eens een hele simpele snelle kaart met uitleg! Ik heb deze van de week gemaakt voor mn neefje die 3wordt en voor mn nichtje welke 1 wordt! Ik ben zelf niet zo van al die kinder frutsels maar deze vond ik erg leuk om te maken en je zou hem ook voor volwassenen kunnen gebruiken!






 --------------------------------------------------------------------------------------------------------------


1) Uiteraard begin je met het kiezen van je papier en de maten weer mee je wilt gaan werken. Hoe groot wordt je kaart en vierkant of rechthoekig. alles kan en mag!
-Nadat je dat bedacht hebt maak je op een kladblaadje een tekening van een cupcake en als je tevreden bent knip je hem uit.




2) Vervolgens heb ik het achtergrondje van mn kaartje alvast uitgemeten en gepoetst met walnutstain van Tin Holtz. vervolgens heb ik de malletjes die we net gemaakt en uitgenipt hebben overgetrokken op mn uitgekozen stukje ribbeltjes karton.


3) De overgetrokken mallen knip je nu uit. Let op, ik maak hier gelijk twee kaartjes vandaar dat ik ze twee keer knip! Bij 1 kaartje hoef je dit dus maar 1 maal te doen.


4) Dit alles herhaal je met het bovenste gedeelte van je mal. Kies natuurlijk wel een andere kleur dan de onderkant van je cupcake! Uiteraard mag het hetzelfde zijn maar dan springt hij er niet zo uit...



5) Dit moet nu ongeveer het resultaat zijn. Ik heb hem aangekleed met een lintje en een strikje maar ik vind hem nog een beetje saai.
-* Ik heb trouwens nog niets geplakt!!! dit doe ik pas als ik zeker ben dat mn kaart af is!!



6) Omdat ik hem nog een beetje saai vind bewerk ik de top van de meisjes kaart met Fragmenst welke ik gewoon met lijm vastplak! let wel op dat je transparante lijm gebruikt zodat je die later niet meer ziet zitten!

- De kaart voor het jongetje maak ik wat stoerder door er een label aan te hangen! Ik vond de stempel erg toepasselijk en heb hem bij die ander daarom ook gewoon gebruikt!! maakt het net even wat meer af!



7) Als je tevreden bent met je creatie plak je alles vast! Ik heb de onderkant gewoon met lijm geplakt en de bovenkant, het cakje zeg maar, met 3D foam blokjes zodat het nog wat meer tot leven komt!



Ik hoop dat jullie het leuk vonden. En mochten er vragen of opmerkingen zijn, je kunt me altijd berichten! Fijne dag!!

XOXO
Cis-sy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten