-->

zondag 4 maart 2012

Spring is coming

Donderdag kwam de 2de tag online, de Maart editie.
Helaas had ik niets in huis wat er ook maar enigsinds op leek dus toen ik niet kon slapen heb ik heerlijk "geshopt" bij "
Simpel-Scrappen.nl".
Vanochtend ging om 10uur de deurbel al!1x raden wie er voor de deur stond!



De 2de Tag die mr. Tim gemaakt heeft om ons te inspireren bestond uit een boomschors achtergrond stempel en vlinders bewerkt met een mozaiek techniek.







Dus nadat ik mijn pakketje uitgepakt had en er eens lekker voor ging zitten begon ik eerst op een klein stukje papier wat dingen uit te proberen; zo ontstond Label 1 -> "the Sample"
Vervolgens ben ik verder gegaan om het echte label te maken, ....
Alleen nu zit ik met een DILEMMA!!! Ik vind ze allebei wel erg leuk, hmmm welke ga ik insturen?

Mijn inzending! of toch niet...
"Spring is (finally) Coming!!"

1 opmerking:

  1. Super gave tags! Ik snap waarom je niet kon kiezen met welke tag je mee doet!
    Heb een beetje rondgekeken op je blog en je maakt super leuke dingen! Ben meteen volger geworden.

    BeantwoordenVerwijderen