-->

dinsdag 27 maart 2012

Workshop Labels maken #2!

Gister zijn we gezellig bij de Dames van de Scrapbookzolder in Assen geweest! Het was hard werken maar weer erg gezellig!!
Mijn moeder en mn zusje hard aan het werk onder begeleiding van Anette.
(links en aan het hoofd vd tafel)
Het resultaat!
Afgelopen december hadden we er Labels maken1 gedaan en die was zo goed bevallen dat we voor 2 weer terug zijn gekomen! Ook dit keer had Anette weer leuke dingen bedacht en kon ze het aan die twee leken van me (Sorry mam en Ciel maar jullie zijn echt leken!) goed uitleggen.
 
Mijn Favorieten!!
Deze en de paspop.
 
Tijdens het maken vond ik het niets
maar het resultaat mag er wezen!

Natuurlijk kon ik het niet laten en heb ik een
paar super gave stempels meegenomen!
(en een embossing set+poeder enz..)

1 opmerking: