-->

woensdag 2 mei 2012

Live, Laugh, Love

Vandaag is dan eindelijk mijn baas jarig!! En ik heb écht mijn beste gedaan om een Abraham kaart te maken maar dat is nu echt iets wat me niet lukt. Zodra er een plaatje of zo'n 3D dingetje op kwam vond ik het gelijk helemaal niets meer.....
Voor zijn partner had ik het natuurlijk ook al geprobeerd afgelopen februari en dat was het zelfde verhaal.... Dus 1 ding; ik begin nooit meer aan een abraham kaart!!! ;)

Vind het zo wel een gave mannen kaart!
Danny (mn werkgever) vindt die fotostrip zo gaaf dus die moest er natuurlijk op! Verder zit er aan de voorkant nog een pocket op met een label voor een persoonlijke boodschap.
(I love Labels!!)
De voorkant van het label heb ik bestempeld met een spreuk en vervolgens met Glossy Accents "overgetrokken". Zo komt hij mooi naar voren. De arm met tekst is gewoon met 3d foam opgeplakt waardoor deze er ook iets meer uitspringt.

Danny vond hem gelukkig helemaal Super en ik hoop dat ik jullie ook weer een beetje inspiratie voor een mannenkaart heb opgedaan! Blijven toch lastige wezens hoor !


XOXO Cis-sy



1 opmerking:

  1. Super gave mannenkaart! Snap wel wel dat Danny hem mooi vond! Helemaal geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen