-->

vrijdag 27 april 2012

Moederdag

13 mei is het pas moederdag maar ik ben alvast begonnen met een Gift Card voor een vriendin. Zij wilde er eentje om aan haar moeder cadeau te geven!
De enige instructie die ik kreeg toen ik vroeg wat ze mooi vond was, "iets met roze..."


Het is een kaart met inhoud geworden!
(dat wilde ze dan ook graag, "die kaart met die chocolaatjes! hmmmm")

Op de voorkant zit een kaartje waar een dubbel label uitgeschoven kan worden met een persoonlijk bericht. In de kaart zit weer de "tea party" inhoud. 4x thee & 6x chocolade! Ik denk dat haar moeder hem heel leuk gaat vinden!!


(weet je hoeveel roze er op de markt is?!!!!
- knal roze, licht roze, zacht roze, oud roze, zalm roze, baby roze, roze wat naar rood neigt, roze wat naar paars neigt, roze wat..... enz!)

Ik hoop dat de dames een super leuke dag krijgen!
XOXO

1 opmerking:

  1. Wauw, super gave kaart. Erg leuk dat er kadootjes in zitten. Super idee!

    BeantwoordenVerwijderen