-->

maandag 9 april 2012

Tim's Label Box

Zaterdag 7 April was het dan zover, mn workshop bij de Scrapheap!! gegeven door Els in de winkel/workshop ruimte van de scrapheap te Spang Capelle.Dit is inmiddels mn 3e workshop label maken in de T!m style maar totaal anders dan de vorrige twee workshops. Els is gecertificeerd Ranger Educator en weet écht waar ze het over heeft!! Ze geeft goed en duidelijk les en je kunt dus veel van haar leren.

We begonnen de ochtend met een kleine kennismaking waarna we direct aan het werk gezet werden. Van te voren had ze alle cursisten gewaarschuwd dat het bikkelen zou worden deze dag!! haha en dat was het zeker!!!







Nadat we het doosje voorzien hadden van een nieuw uiterlijk begonnen we met de voorbereiding van verschillende tags. Dus alle labels door elkaar zodat er altijd iets te doen was en je niet op een ander hoefde te wachten.







Het was idd hard doorwerken maar het resultaat is echt Super!
Resultaat. 3 dezelfde maar toch heel verschillende boxen!

Ik wilde bij deze de Dames van de Scrapheap bedanken voor de super leuke workshop en dag! Ik heb er veel geleerd en een paar leuke mensen leren kennen. Ik vond het echt heel gezellig en denk dat ik er vaker workshops ga volgen!!!
Dames ik hoop tot volgende week op de Art Specially!!

XOXO Cis-sy

Het Team.

3 opmerkingen:

  1. Hallo! Het was inderdaad een leuke workshop! Leuk nog een Tim Holtz fan te hebben ontmoet! Groetjes uit België! See you in Zeist.. Nancy & Vince

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk om te zien wat je daar hebt gemaakt! De tags zijn geweldig maar de dozen zijn helemaal geweldig! Erg gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het was inderdaad een geweldige workshop. Leuk je ontmoet te hebben en hopelijk komen we elkaar nog vaker tegen. Je resultaten zien er prachtig uit. Ik had geen tijd om tijdens het werken andere werkstukken te bekijken.

    BeantwoordenVerwijderen