-->

maandag 16 april 2012

ARTSpecially Event - 14 en 15 april 2012


Gister ben ik voor het eerst naar de ART Specially for you event geweest in Zeist!! Super Super leuk!!! Bij aankost kwam ik twee hele leuke dames tegen waar ik vorrige week een workshop mee had gedaan.
Dames nog bedankt voor de thee en jullie enthousiasme over deze beurs. Vond het echt heel gezellig!




Tijdens dit event worden er verschillende workshops gegeven en natuurlijk ben ik er bij een aantal aangeschoven.

WS bij de Scrapheap.
Het voorbeeld! by Rafi

Mijn Creatie....
Thuis nog een beetje
bijgewerkt.



Er was vraag naar de maten van dit pocket boekje en ik had beloofd een tutorial op mn blog te zetten dus dat zal ik zo direct doen! 


Deze vond ik ook erg leuk om te doen!!
Ik ben zowieso wel weg van de Dylusion stempel en mask line maar de Pan Pastel techniek vond ik ook erg leuk en interessant om eens te doen!!


Ik heb thuis wel mn label verder afgemaakt,
vond hem nog iets te " saai" zeg maar!

 Ik vond het een hele leuke beurs en heb me er prima vermaakt!! Ik zit weer vol nieuwe ideeen dus kan me weer lekker uitleven thuis....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten