-->

donderdag 9 augustus 2012

Whoops, just a littla late... Tag #5, June

Zo, eindelijk wat tijd gevonden om de labels te maken!! Al moet ik eerlijk bekennen dat ik een beetje twijfelde of ik juni en juli wel zou maken; De techniek van deze twee labels spraken me niet zo heel erg aan en de benodigdheden had ik ook al niet... hmmm dus ik bleef maar uitstellen.

Vervolgens kwam augustus online en die vond ik wél heel erg leuk dus ging ik gister eindelijk in mn nieuwe hobbykamer -lees hobby kamer met bed! haha - aan de slag. Toch vond ik het jammer als ik ze niet gewoon allemaal zou proberen dus met een beetje improvisatie heb ik ze alsnog gemaakt en ik vond het eigenlijk nog leuk om te doen ook!

But, back to the tags,.....!

T!ms June tag whas about a new tool Ranger released that month - the "Craft Nib & Nib Holder".
I don't have those and just used the Distress Markers!!

I really liked working on this tag and i think it came out very nice!! # blush #



---------------------------------------------------------------------------------------------------

XOXO Cis-sy

2 opmerkingen:

  1. Wow, dat ziet er weer goed uit Ciske.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Tink!!
      Dank je wel!!
      Gaan jullie in Sept nog naar het Crea weekend? kunnen we misschien ergens een theetje doen ofzo! gezellig!

      Groetjes Cis

      Verwijderen