-->

zondag 9 maart 2014

WLVC#21 - Buttons

De link naar de lopende challenge:  http://wlvc.blogspot.nl/2014/03/challenge-nr-21-en-random-winnaar.html ~blogger werk nog steeds niet goed op telefoons ;) ~

Goedemiddag!

Wat een heerlijk weer is het, wordt je toch helemaal vrolijk van!! Even een snelle post en dan ga ik heerlijk de tuin in!
Op het WLVC-blog hebben ze weer een super leuke challenge met knopen!  Dus daar wilde ik wat mee doen! Mn schoonmoeder is morgen jarig en kon ik deze challenge mooi combineren met een verjaardagskaartje!


De bloem heb ik ook zelf gemaakt! Was mn eerste Probeersel maar
ben er zeer tevreden over!

Ik ga snel de zon opzoeken! Fijn weekend!

XOXO


13 opmerkingen:

  1. Mooi gemaakt Cis-sy deze zal je schoonmoeder vast en zeker waarderen!
    Ga lekker genieten van dit mooie weer!
    Fijn dat je weer gezellig meedoet bij WLVC!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Je bent snel! Ik moet hem nog linken ;) hihi
      XxX

      Verwijderen
  2. Een prachtige kaart met een heel mooie bloem!
    Fijne zondag en geniet van het mooie weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een lief kaartje Cissy en je bloem is zeker goed gelukt!
    Bedankt weer voor het meedoen bij WLVC en groetjes van Janet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooie kaart en zo mooi die bloem.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat geweldig mooi Cis-sy!!
    Enne.... zeg maar rustig 'jij'hoor;)!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw mooi gemaakt cis-sy, je bloem is prachtig!
    Ik heb inderdaad ook lekker genoten van dit prachtig
    Groetjes Birgit

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gaaf hoor! De bloem is ook helemaal geweldig! Love it! Hugs, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooie bijdrage heb je gemaakt en de knoop is super er op.
    leuk dat je meedoet aan onze challenge.
    groetjes van Anneke ( wlvc )

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi kaartje heb je gemaakt, en je bloem is ook prachtig.
    Bedankt voor het meedoen bij WLVC.
    groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen