-->

woensdag 15 februari 2012

Aadbraham!!

it's the little things....
Vandaag is de man van mijn werkgever 50 geworden en omdat hij mn creaties altijd zo mooi vindt had ik speciaal voor hem een label gemaakt! Wel eentje die natuurlijk wat stoerder is en zonder al die bloemetjes die ik er meestal op plak! ('t grappige is dat hij zelf bloemist is!! hihi)


foto is een beetje donker.... op de tickets staan
abraham gedichtjes!





Hij was er helemaal gecharmeerd van!! helemaal leuk!

* Ik heb de labels van 'Specialty Stamping Paper' van La Blanche gemaakt en bewerkt met Distress Inkt.
* De letters Aadbraham zijn dmv de bigshot uit gestanst en bewerkt met Crackle paint rock candy en vervolgens "gepoetst" met distress.
* De tickets heb ik nagemaakt en ook gewoon gepoetst!

Voor meer vragen en/of opmerkingen kunt u altijd een berichtje achterlaten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten