-->

woensdag 15 februari 2012

Let's getting started!!

Tja,... waar nu te beginnen?
Ik ben al een tijdje aan het scrappen en vond dat het tijd werd voor een eigen "blog". Niet dat ik nou zo'n goede blogger ben of zal worden maar ik vind het leuk om mn hobby te delen zeg maar.
M'n zusje woont in Groningenen ik in vlaardingen dus veel dingen gaan via What's App en via FaceBook, dus waarom niet gewoon een Blog!

Zoals ik bij mn profiel had geschreven ben ik dus een "huis-tuin- & -keuken-scrapper". Afgelopen jaar, na m'n bezoek aan de Crea Doe, heb ik besloten om meer tijd in mn hobby te stoppen want we hebben het tegenwoordig altijd maar druk, druk, druk maar voor sommige dingen Moet je gewoon tijd maken!! haha dus heb ik in december een hele leuke workshop gevolgd en een make and take gemaakt. Ook heb ik alvast wat data in m'n agenda staan voor workshops en beurzen!! Whoehoeeee, heb er nu al zin in!!

Nou, voor nu was dit het even.

XOXO

Geen opmerkingen:

Een reactie posten