-->

donderdag 16 februari 2012

Digitaal scrappen....

Meestal heb ik het niet zo op digitaal scrappen. Ik vind het niet echt scrappen. Tuurlijk je moet creatief zijn en je layouts bedenken maar toch,.... Als je handig bent met computers lukt je alles terwijl je misschien een hele gave layout kunt bedenken maar de ballen verstand hebt van computers..

Maar goed! Van een vriendin had ik een bon gekregen (via de vriendenloterij) om een digitaal album te maken en deze af te laten drukken. Dus ben ik de maand januari eens bezig geweest met dat programma. En zoals je misschien wel verwacht ik vond het maar irritant!! haha Leuke ideeen in mn hoofd maar kon ik het weer niet uitwerken omdat het programma dat niet toe stond #@$##!

Eerlijk is eerlijk... ik vind hem toch leuk geworden!!

Natuurlijk een pagina over mn workshops!!
En eentje samen met Sienna van Motolady.com
bekijk haar blog!

3 opmerkingen:

  1. Hoi Cissy, wat leuk dat je mijn volger bent geworden!! En wat leuk dat ik jouw eerste volger mag zijn...
    Groetjes, Johanna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Johanna,
    Leuk dat je me wilt volgen!en natuurlijk ga ik jouw blog in de gaten houden. al die mooie dingen die ik elke keer voorbij zie komen met jouw naam eronder ;)

    Groetjes Cis

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag zus!,
    Sorry dat ik niet op je ping antwoordde.. drukke dagen gehad met klussen.
    Je boekje is leuk geworden zeg! maar ben t idd wel met je eens, digi-scrappen is voor mij ook niet 'echt' scrappen hihi.
    als de mijne klaar is zal ik ook wel ff laten zien,
    XOXO je zussie

    BeantwoordenVerwijderen