-->

zaterdag 2 juni 2012

Canvas layout - "Ouverture officielle"

Dit weekend is de officiele opening van de nieuwe winkel van de "Scrapsjop" in Grave en natuurlijk wilde ik daarheen!! 1,2 en 3 juni hebben zij feestelijke aanbiedingen en make & takes. De dames hadden een oproep gedaan om een kleine canvas te maken welke aan "the Wall of Fame" in de herenhoek komt te hangen. Ik vond het zo'n leuk idee dat ik me natuurlijk weer lekker heb uitgeleefd...

 

 - "nouveau défi" -
 - nieuwe uitdaging -



De vertaling :
- "Beetje bij beetje, bouwt de vogel haar nest." -


Het idee achter deze canvas is, de opening van de winkel - de nieuwe uitdaging - en de vogeltjes omdat het lente is! Elk seizoen willen ze de Wall of Fame een nieuwe Look geven dus dit is zeg maar de Spring edition!
De tekst - "Beetje bij beetje, bouwt de vogel haar nest."- vond ik leuk omdat de dames al enige tijd een leuke webwinkel hebben en bekend zijn van beurzen en nu langzaam steeds groter worden!


.....

Ik hoop dat jullie hem leuk vinden!
XOXO Cis-sy

2 opmerkingen:

  1. Prachtig geworden zeg. Wat een mooie uitleg van de symboliek.

    BeantwoordenVerwijderen