-->

donderdag 7 juni 2012

Druk,druk, druk!!.... Love It!

Zo even een snelle update!
Momenteel heb ik het lekker druk met "opdrachten" van vrienden en bekende die vragen "kun je iets voor mij maken?" En ik vind het altijd leuk, dus zeg soms te veel JA!  haha

Voor mn Vriendin heb ik deze DVD-kaart gemaakt.
Ze wilde een soort kaart waar de dvd van Adele in paste welke ze weer cadeau wil geven!
De dvd is een opname van een live concert,
vandaar de Tickets en de filmstrip!
Op de box kan ze zelf een persoonlijk bericht schrijven!
-----

Nog even een fototje van mn Bedank kaartjes welke ik aan het maken ben voor de hulpmoeders!
(OBS Breinpaleis)
Het moesten simpele kleine kaartjes worden
gebaseerd op de Tea party kaartjes...

-----

Voor nu is dit het even! hope you liked it!!
XOXO Cis-sy

--------------------------


Even een kleine update tussendoor....
Druk aan het werk in de woonkamer,
Wel zo gezellig!

-----

2 opmerkingen:

  1. Wauw, wat heb je dit weer mooi gemaakt. Ik snap wel waarom ze allemaal bij jou komen met opdrachten! Geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen