-->

zaterdag 9 juni 2012

Triumph Tiger Journey!

Mijn schoonouders zijn gek op motor rijden! Een tik waar de hele familie "last" van heeft inc. myself...
Maar goed, We wilde ze dit jaar eens écht verwennen en gaan ze dan ook verrassen met een weekendje touren!       "The Journey is the destination."   

Hij is helemaal weg van de Triumph Tiger 1200 dus die gaat t ook worden natuurlijk....
Bijschrift toevoegen

Ik wilde een simpel kaartje maken en heb daarvoor de folder van Triumph zelf gebruikt!
 De binnenkant vd kaart heb ik wel iets meer gedaan! is toch meer mijn ding ;)


Ben benieuwd hoe ze gaan reageren vanavond!!
-----

XOXO Cis-sy

1 opmerking:

  1. Super leuk kaartje! En ik weet zeker dat ze het helemaal geweldig zullen vinden! Wat een onwijs leuke verrassing!

    BeantwoordenVerwijderen