-->

vrijdag 6 juli 2012

Try out - 7 juli as!!

Goedemorgen,

Morgen staat m'n 2e try out gepland ; Tea Party II en na een telefoontje met 2 afmeldingen ivm ziekte heb ik dus nog 2 (evt 3) plekjes over!!!!  Ik vind het gezellig om met een leuk groepje aan de slag te gaan dus vandaar dat ik hem hier post!


Wie heeft er zin om gezellig te komen workshoppen?!!



de Gift Card die we die dag gaan maken.

Gevuld met thee en chocola!!
We gaan die dag aan de slag met het maken van de, inmiddels bekende, Tea Party kaart!
U kiest die dag zelf het papier en de kleuren zodat het project aangepast kan worden naar uw eigen smaak!   Deze workshop is incl lunch en alle materialen!

Het is een try out dus een gezellige bende bij mij thuis van 10.00 - 16.00 !!

Mocht u interesse hebben of vragen kunt u mij bereiken via de mail: cvuurpijl@hotmail.com

Mocht u interesse hebben maar de datum schikt u niet, kunt u altijd een mailtje sturen zodat we een datum kunnen plannen. Ik heb al een aantal aanmeldingen voor na de zomervakanties!


Ik hoop dat u niet twijfelt en het net zo leuk vind als ik!! Dus Tot morgen!!

XOXO Cis-sy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten