-->

zondag 29 juli 2012

WS - Married a long time ago...

Links het origineel,
Rechts mijn variatie!!
Vorigge keer dat ik bij de dames in de Scrapsjop was zag ik deze super mooie lijst bij hen staan en was gelijk verliefd!!! Die wilde ik natuurlijk ook eens gaan proberen!! en een brutaal mens heeft de halve wereld zeggen ze dus gevraagd of ze de workshop nog op de planning hadden.....
-------------------------------------------------------------------------------------------------

Gister, 28 juli, mochten we dan gezellig komen workshoppen en t was echt super leuk om te doen!!!
Ook natuurlijk een hoopnieuwe dingen geleerd want de Perfect pearls heb ik wel vaker "gebruikt"maar nog nooit op deze manier! Lekker kliederen en mixen en matchen, heerlijk!! haha

"Under construction"
 Natuurlijk, echt weer iets voor mij,..... De lijst die we gingen maken had een staande foto en het thema was "married a long time ago". Wat voor foto heb ik bij me ;) juist!! en liggende en wij gaan nog lang niet trouwen!!!! hahaha


Met een beetje passen en meten en een hoop Fantasie kom je dr wel toch?!!
Nou ik vind hem helemaal leuk! en het leukste vond ik nog dat bij thuis komst mn vriend helemaal enthousiast was en er gelijk gekeken werd waar we hem op konden hangen!!!
Dus dames, ik zeg geslaagd!!!! hihi  (misschien volgende keer toch die embellishments er maar op doen ;) )

Na afloop natuurlijk nog even geshopt zodat we thuis ook aan de slag kunnen!!
Ja, vond het helemaal leuk en de dag was dan ook zo voorbij. Dames heel erg bedankt weer !!

 
XOXO Cis-sy

ohja, bij de Scrapsjop hebben ze op dit moment nog een leuke "give away" met glimmermist!!! dus als je een gokje wilt wagen wordt dan volger. ( klik hier )


1 opmerking:

  1. Super leuke frames! Die bloemen erop zijn echt geweldig! Wat slim van je om te vragen of ze er ook een workshop van zouden geven!

    BeantwoordenVerwijderen