-->

donderdag 15 november 2012

a Warm Welcome.

Tijdens de KreaDoe kwam ik een heel leuk kraampje tegen wat ik wel erg interessant vond!!! "Feestkrans.nl" dus ik heb me heerlijk laten verleiden en heb een pakketje gekocht en een aantal dingen extra uitgezocht! Ik dacht ga het gewoon eens proberen! Want zelf maken is toch veel leuker, hih!



Ik vind dat het aardig gelukt is zonder beschrijving, uitleg, iets om hem mee vast te zetten en te weinig mos... Toen ik het pakketje kocht had de dame verteld dat hij kant en klaar was en toen ik thuis op hun site ging kijken stond er idd dat hij kant-en-klaar zou moeten zijn incl.handleiding maar dat was niet zo.
Nu ben ik de moeilijkste niet en ben ik te lui (of eigenwijs) om te bellen of te mailen dus ben ik zelf gewoon lekker aan de slag gegaan! Een lijmpistool en metaaldraad doet wonderen!!



Ik vond het heel erg leuk om te doen en misschien als ik ze de volgende keer weer tegenkom dat ik gewoon weer een pakketje aanschaf alleen doe ik het wel dubbel checken dan!! ;) De dames waren op de beurs immers heel erg vriendelijk!!! en volgens mij als ik even contact gezocht had zou het ook allemaal wel opgelost worden. Tot mn verbazing zie ik de krans op hun site nu ook nog voordeliger... http://www.kransmaken.nl

XOXO
CIS-Sy

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke krans, jammer dat het niet helemaal compleet was. Ik herken dat wel hoor, gewoon lekker aan de slag gaan en geen contact opnemen met winkel. Het eindresultaat mag er zeker wezen hoor!
    Hugs, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Sandra!

      Ja stom is dat he!! eigenlijk zou ik het wel moeten doen maar ik ben daar denk te lui voor ;)

      Groetjes X Cis

      Verwijderen