-->

donderdag 15 november 2012

Tilly's Wishlist / COCC2

Een tijdje terug had ik mezelf voorgenomen om elke week mee te doen met de Compendium of Curiosities challenge van Studio L3. Maar door alle hectiek van de laatste tijd komt het er maar steeds niet van. Ik houd ze stiekem wel in de gaten hoor ;) en deze keer is het me zelfs gelukt!! hihi

Aankomende zondag is mn vriendin(collega en beursshopper) jarig en vond ik het een mooie gelegenheid om mn projectjes te combineren!! Dus ik heb een verjaardagskaart gemaakt met de challenge van deze week.

Reflections Stamping
Tim Holtz: A Compendium of Curiosities, Vol. 2, page 65
Sponsored by Simon Says Stamp

She likes roses and loves to make her own jewelry!

When you pull the ribbon the cards slide up and down!

 Nu hoor ik jullie denken? "Waar is de reflection stamping techniek?" Nou, ik wilde hem in de paspop verwerken maar de stempel is te gedetailleerd dus je ziet het niet... Maar geen paniek! ik heb hem nogmaals aan de binnenzijde van de kaart gebruikt.


Omdat zij dit jaar haar verlanglijstje dus niet weet in te vullen dachten wij dat het misschien welleuk was om haar een soort "beurs-tegoed" te geven! Ik heb dus een pocket gemaakt waar we een leuke bijdrage in kunnen stoppen!
Omdat de kaart best donker is om op te schrijven heb ik er nog een label bij gemaakt!

------------------------------------------------------------------------

Ik hoop dat jullie, maar strakjes natuurlijk zijzelf, hem erg leuk vinden!
Voor meer info over de challenge kun je naar de website van studio L3 gaan.  http://studiol3.blogspot.nl/


XOXO
CIS-SY

Geen opmerkingen:

Een reactie posten