-->

zaterdag 17 november 2012

B-Day Season


De Sint is net bij ons aangekomen en de Kerstman staat ook bijna voor de deur en ondanks de drukke dagen lijkt het wel of iedereen jarig is in de aankomende 2 maanden... Lekker druk dus!!

Gisterochtend voor ik naar mn werk moest heb ik nog snel even een kaartje gemaakt voor onze lieftallige bezorger!! (lees man 65+ en al een aantal jaar met pensioen!)
Ik vind de Stampotique stempels zo leuk dus gelijk een mooie gelegenheid om eens het een en ander uit te proberen!! Ik ben er nog niet helemaal uit, moet ook wennen aan de felle kleuren maar ik denk met nog een beetje expirimenteren hier en daar dat het wel goed komt ;)


Voor Aad!
(hij wil zn verjaardag altijd geheim houden ;) )


En van de week heb ik ook nog even tussendoor een kaartje voor mn nieuwe "penvriendin"gemaakt! Zij is volgende week pas jarig maar ik was lekker op dreef ;) !




Het is dat ik vandaag een workshop op het programma heb anders was ik lekker met de kerstkaarten aan de slag gegaan!!

Groetjes weer
XOXO Cis-sy

3 opmerkingen:

  1. Ohh, beide kaarten zijn echt super leuk! Erg mooi! Hugs, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thanks!!

    jij bent ook weer lekker bezig he de laatste tijd!

    Groetjes xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha! Je bent dus ook voor de Stampotique stempels gevallen. Hele leuke kaart geworden.

    BeantwoordenVerwijderen